RSS
Cinta yang disemadikan tak mungkin layu selagi adanya imbas kembali. Hati yang remuk kembali kukuh selagi ketenangan dikecapi. Jiwa yang pasrah bertukar haluan selagi esok masih ada. Parut yang lama pastikan sembuh selagi IMAN terselit di dada. .:Ryu Watanabe:.

11.11.11

Assalamualikum semua.. dh lama sy x update blog ni.. besa la, bwu nk adapt ngan suasana baru.. time sem 1 dulu, bwu nk kenal2 uitm perlis ni.. sem 2 terlalu bz ngan tugas JPK Nyatoh.. skrang bwu ada masa nk update.. berkenaan dgn tajuk (11.11.11), sebenarnya xde pape yg sy nk kongsikan.. hehehe.. tp, sejak lewat tgh mlm semalam, kt facebook ramai yg ckp pasal tarikh ni.. kononnya kombinasi yg menarik la.. bg sy, xde pape yg special berkenaan tarikh ni.. cuma pada tarikh ni, sy akan berangkat ke Sedim di Kulim Kedah utk menyertai Kem Pembantu Minggu Destini Siswa UiTM Perlis Sesi November 2011 - April 2012.. maka, secara rasminya sy telah dilantik sbg PMDS utk Minggu Destini Siswa kali ni.. selain itu, sy ingin berkongsi sedikit maklumat hasil pembacaan sy pada pg ni.. sy ada terbaca 1 post di fb (group Aku Benci Dedah Aurat di Facebook) berkenaan tarikh ni yg sy sendiri x dpt nk pastikan kesahihannya..


" Orang sibuk update pasal 11.11.11 kan ? read this ! dalam kitab satanic the holy is satan . Yg Mr St Wingston father satan bagi tahu yang 11.11.11 hari kebangkitan anak setan dan dajjal yang akan memerintah dunia dan orang akan memuja-muja pada hari keramat yg bratus tahun Wiliam satan tunggu-tunggukan . Sebenarnya orang tak akan tahu apakah makna tarikh tersebut malah pada hari Jumaat datangnya kami untuk menyesat semua agama islam , kristian dan buddha . Dan di mana nanti yahudi dan kami akan gembira kerana kebodohan manusia yang ada agama tapi tidak guna dengan betul . Sesungguhnya father of god satan akan terus menyesat anak-anak adam , St Mary and Crist Jesus . Maka kiamat akan muncul pada hari Jumaat dan tarikh ini bermakna untuk kami . Semperna keturunan kami 6.6.6, 9.9.9 dan 11.11.11"

Sejauh mana kebenarannya, wallahua'lam.. sy sndiri x dpt nk pastikannya.. cukupla sekadar kita x terlalu obses dengan tarikh ni.. ada lg 1 post dimana seorang pengguna FB bertanya kpd seorang penceramah bebas yg agak terkenal masa kini, Ustaz Azhar Idrus.. namanya terpaksa ditutup atas sebab2 tertentu..


jd, kita sbg umat Islam perlulah berwaspada dgn segala ancaman dr musuh2 Islam.. jgn hanya tahu mengikut secara melulu tanpa mengetahui kisahnya..



Salam Ingatan,
Ryu Watanabe


0 comments: