RSS
Cinta yang disemadikan tak mungkin layu selagi adanya imbas kembali. Hati yang remuk kembali kukuh selagi ketenangan dikecapi. Jiwa yang pasrah bertukar haluan selagi esok masih ada. Parut yang lama pastikan sembuh selagi IMAN terselit di dada. .:Ryu Watanabe:.

Balik Kampung!!!!!

Tanggal 30 Oktober 2009, tamat la pjuangan aku dlm final exam sem 1 kt PASUM ni.. rsa gembira x trucap.. haha.. mind setting aku mmg dh lma aku antr pkai pos laju g umh.. haha.. pas ja exam, trus balik kk12, prepare solat jumaat.. Pastu, sblm g msjd, sggh kafe, lunch dlu.. hehe..


balik ja dr msjd, aku trus kmskn pkaian.. nk balik umh ktakn.. hehe.. pastu, tpt jam 3, aku g kk5, jmpa kak yana.. antr balik lptp yg dia pnjmkn.. thanx kak yana!! pas ja antr lptp, aku balik kk12 n lpk2 smbil on9 gna lptp sham, rummate aku..


pas on9, prut pn mla berkeroncong, aku trus je g kafe.. kdai pilihan ptg tu ialah NASI LEMAK LIZA KAFE.. sdp.. mkn nasi lemak aym.. haha.. pas ja mkn, aku balik bilik n men PES plak.. aku men ja smpai 6.45ptg.. pastu, g mndi n solat mgrb.. pas ja solat, trus aku mlangkah ke Stesen Universiti..


Smpai ja kt sna, nsb bek owg x ramai.. amik ja PUTRA LRT g msjd jamek sblm tkr nek STAR LRT g plaza rakyat.. smpai kt pudu jam 9 mlm, t bas kul 11.. huhu.. lmbt lg.. aku pn tggu dgn kebosanan..


Tepat jam 11, bas yg dinantikan smpai.. aku pn trus nek ja bas tu.. mklumla.. x sabo nk balik.. hehe.. pjlnn lbh krg 6 jam.. aku tidoq ja spnjg pjlnn.. sampai ja, angah n kak cik pn g amik kt shahb perdana.. akhirnya, aku pulang ke kedah semula!!! haha..


so, stdn PASUM yg x balik, jgn jeles ek.. haha


0 comments: