RSS
Cinta yang disemadikan tak mungkin layu selagi adanya imbas kembali. Hati yang remuk kembali kukuh selagi ketenangan dikecapi. Jiwa yang pasrah bertukar haluan selagi esok masih ada. Parut yang lama pastikan sembuh selagi IMAN terselit di dada. .:Ryu Watanabe:.

Final Exam...

Bermula 19 - 30 Oktober 2009, sluruh plajar PASUM 09/10 menghadapi final exam.. kali ni exam kt BP1, aras 1 bangunan peperiksaan UM.. bagi aku, cm biasa ar.. prepare apa yg patut.. tp yg sdeynya, aku mmg still xleh jwb dengan jayanya paper algebra & geometri, vector n basic chem 2..

tp, aku dh try wt yg tbaik.. skrang, cuma doa n tawakal je la.. spnjg exam, aku byk dpt e-mail kata2 smgt dr rabiatul.. dia mmg rajin antr bnda2 cmtu.. dia la jgk yg mndorong aku join usrah kt pasum ni..

tp, sedar x sedar, dh 2 mggu blalu.. exam pn dh abs.. nie bmkna, sem 1 pn dh abs.. huhu.. cpt btul msa bjln.. rsa cm bwu daftar je kt PASUM ni.. tp pape pn, aku juz ada 2 mggu cti sblm start sem 2.. n x dlupakan wt exam MUET pd 7hb November.. tpksa la aku kmbali ke UM stlh smgu cti.. nsb bek sehari je.. haha

k ar, mls nk tulis byk2.. wt sume stdnt PASUM,

"SELAMAT BERCUTI & JAGA KESELAMATAN ANDA"


Igtlah owg tsayang.. hehe..

~ryu watanabe~

0 comments: