RSS
Cinta yang disemadikan tak mungkin layu selagi adanya imbas kembali. Hati yang remuk kembali kukuh selagi ketenangan dikecapi. Jiwa yang pasrah bertukar haluan selagi esok masih ada. Parut yang lama pastikan sembuh selagi IMAN terselit di dada. .:Ryu Watanabe:.

AKU RINDU KAMU SEMUA!!!!


Huh.. pnt btoi aku stdy arni.. rsa cm nk tdoq, dh ar ujan.. mmg sjuk gler.. aku pn mrebahkan dri ke atas tilamku yg x la empuk sgt.. hehe.. pastu, aku pn tmenung kjp.. tringat kmbali zaman sekolah yg mmg best.. wt sume wrga Supermassive XII, aku rndu msa kita bsama.. byk kenangan kt SAINA.. ada yg best.. ada yg hampeh.. tp kita sume msh bsatu wlupn rmai yg x ska kita..

wt teacher azizah, trima kasih atas sgala pengorbanan anda.. yg pstinya, anda tidak akan sy lupakan.. dh lma x dgr cte psl tcer.. cmne tice skrang?? cht ke?? hrp2 begitu ar.. wt rkn2 yg dpt g oversea, moga kalian bjaya di sna.. jgn lpa mmbr yg bljq kt cni tau.. hehe.. wt sume cikgu, jasa kalian tidak sy lupakan.. especially yg ngajar sy.. klu nk senarai, mmg ramai.. pstu, wt warga 5 Kaizen, korang mmg BEST n SPORTING...

aku harap, 1 hari nnt kita dpt bkumpul smula.. byk kenangan yg x mungkin dpt dilupakan..
Lastly, wt sume warga Supermassive XII,

"SELAMAT BERPUASA & SEMOGA BERJAYA DALAM APA JUA BIDANG YANG DICEBURI"

~ryu watanabe~

0 comments: