RSS
Cinta yang disemadikan tak mungkin layu selagi adanya imbas kembali. Hati yang remuk kembali kukuh selagi ketenangan dikecapi. Jiwa yang pasrah bertukar haluan selagi esok masih ada. Parut yang lama pastikan sembuh selagi IMAN terselit di dada. .:Ryu Watanabe:.

Bazar Ramadhan @Stesen Universiti

Assalamualaikum wt sume.. arni nk cte ckt pasal pengalaman 1st aku p bazar Ramadhan kt Stesen Universiti.. actually, x plan pn nk p.. tp disebabkan byk plak kdai yg tutup (tmasuk kdai fevret aku), Ikhwan pn ajk aku p bazar.. aku pn follow je ar..

Pjalanan ke sana lbh krg 10-15 min je dr Kolej 12.. owg mmg rmai.. aku dh ar x pnh lg mai tmpt nie wlupn dh smggu lbh posa.. hehe.. Ikhwan pn jd pmndu plancong x rasmi aku.. hehe.. thanx a lot dude.. pastu kmi pn memulakan sesi rondaan sekitar bazar tu.. Ikhwan mmg dh aim nk p bli nasi lemak.. dia kata kt ctu sdp.. aku igt nk bli bnda sma ja, tp tgk2 lauk telur goreng plak.. tetiba aku tringat pesanan nurse kt klinik kesihakan KK12.. huhu, x leh mkn telur.. pastu kmi pn mneruskan pjlanan.. akhirnya, aku amik kputusan bli ja nasi ayam kt ctu.. hehe.. dh dpt nasi, kmi p round cri air plak.. tetiba aku tnampak "CENDOL".. huhu.. dh lma x mkn ni.. aku pn p ar bli.. harga RM2, tp bungkusan dia besar btol.. mmg puas ati.. pas bli cndol, tgk jam dh dkt 6.45 ptg.. kmi pn amik kputusan nk balik ja.. tetiba nmpk plak grai burger.. hehe.. sggh jap, 1 utk ikhwan, 1 utk aku.. kmi pn pulang dgn ati yg gumbira.. hehe..

odw balik, ada gak tserempak ngan bdk2 PASUM yg len.. rmai gak ar yg kuaq.. siap ada yg berpasangan lg.. kmi pn mpecepatkan langkah, lgpn wktu bbuka dh dkt.. hmm, tlupa plak pasal mmbr baik aku.. aku bkn x ajk dia, tp aku agk berkecil ati.. slalu ja p bli mknn x ajk aku.. aku pn rsa mls nk ajk dia.. lntk ar kt hg.. tp at least aku msh ada smgt setiakwn.. aku msh kjutkan dia utk sahur.. hehe..

k ar, rsanya ckup wt msa ni.. cau cen dol.. hehe

0 comments: