RSS
Cinta yang disemadikan tak mungkin layu selagi adanya imbas kembali. Hati yang remuk kembali kukuh selagi ketenangan dikecapi. Jiwa yang pasrah bertukar haluan selagi esok masih ada. Parut yang lama pastikan sembuh selagi IMAN terselit di dada. .:Ryu Watanabe:.

Ramadhan Datang Lagi...


"Ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna,
Agar dapat kulalui dengan sempurna.."

Alhamdulillah, sedar x sedar, dh sminggu kita berpuasa.. Bagi aku, nie ar 1st time posa jauh dr fmly, wlupun 5 thn aku bljr kt SAINA tu.. Posa kt cni best ar jgk.. Wlupun x semeriah kt SAINA dlu, tp ok ar.. Wktu sahur, my lovely mum yg akn call kjutkan.. klu x, ntah ar.. hehe.. pastu aku g kjutkan mmber blik sblh plak.. then, call zariff n nonoi.. (kdg2 diorg yg kjutkn.. hehe)..

wktu dlm kuliah, kdg2 ngantuk ar jgk.. maybe effect dr ubt hypertension yg aku mkn kot.. kdg2 ok ja, especially klu aku dok sblh Rock n da gang.. Korang mmg cool beb.. dlm klas tutorial, mmg lgsg x ngantuk.. biasa ar, klu clas rep yg tdoq, abs ar sume owg kn.. hehe..

bla ptg, aku akn roger ngan ikhwan n zariff, ajk g bli juadah bbuka.. kdg2, diorg tgglkn aku.. tpksa p bli sowg2.. huhu, sdey tol.. sape ar aku pd diorg kn.. zariff lg ar, rmai btoi pmpn mlkt kt dia.. ilmu apa yg dia pkai pn aku x tau.. hehe.. tp at least, aku x pnh wt bnda x elok kt diorg..

mlm plak, p trawih kt Dewan Gemilang.. aku pnh jgk jd bilal kt sna.. 1st time mmg cuak.. tp bla dh biasa, ok ar.. mlm ketujuh, aku rsa x sdp badan.. so, aku p smayang kt surau kolej ja, dengan harapan leh balik awal.. tetiba, aku plak yg kna jd imam.. huhu.. xpe, pengalaman tu.. bkn sng nk dpt..

Alhamdulillah, skrang jasad aku ni dh dpt adapt ngan suasana puasa kt cni.. x de beza ngan tmpt len pn.. k ar, klu nk mnulis, mmg pnjg lg.. tp bla dok tringat midsem exam mggu dpn, better aku g smbg stdy ja.. Lastly,

"SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK KEPADA SELURUH MUSLIMIN & MUSLIMAT"
~Moga Ramadhan tahun ini lebih baik dari tahun lepas, Insyaallah~

~ryu watanabe~

0 comments: